Mic Dejun Rapid: Avocado Cu Lămâie

De fiecare dată am încercat să fac salata de avocado în combinație cu roșii, roșii cherry, ardei capia, salata verde, etc. Niciodată nu mai făcusem doar avocado cu lămâie și am zis să încerc, la sugestia unei bune prietene.

Și bine am făcut…

[bctt tweet=”Mic Dejun Rapid: Avocado Cu Lămâie”]

Read more…

Ciuperci Champignon, la cuptor, simple

O rețetă foarte simplă pentru oricine și una dintre primele alegeri atunci când nu știi ce să mai gătești în timpul scurt pe care-l ai la dispoziție. Ciupercile Champignon sunt mici și deci, nu trebuie să ne batem capul cu ce sa le umplem sau aromăm. Sunt perfecte pentru platou, ca garnitură sau consumate așa cum sunt.

Read more…

Ciuperci la cuptor, umplute cu capia, ceapa si marar si stropite cu ulei de masline

O rețetă foarte ușor de făcut, atunci când nu ai chef să stai ore în bucătarie, este aceasta: ciuperci coapte la cuptor și umplute cu legume. Desigur, putem alege dintre un număr infinit de combinații de legume, dar hai să vedem și această rețetă ușoară, de bază, potrivită pentru începători.

Eu am ales să combin ardei capia cu ceapă, mărar și ulei de măsline. Atenție, însă! Nu folosiți orice ulei de măsline! Alegeți neapărat un ulei gustos, aromat și parfumat. Vă recomand să cautati sticlele pe care se specifică faptul că măslinele provin din Spania, iar uleiul extravirgin a fost obținut prin presare la rece. Uitați-vă și după mențiuni ce indică faptul că uleiul este aromat/parfumat. E foarte important! Ca idee, eu folosesc întotdeauna ulei de masline Picasol, cu măsline din Spania.

Read more…

Salată Avocado Cu Roșii, Ridichii, Măsline

Pentru că diminețile sunt mereu pe repede-înainte, vă prezint o sugestie de mic dejun rapid, gustos, hrănitor și sănătos.

Această salată este ideală pentru vegetarieni sau pentru zilele de post.

Beneficiile fructului de avocado sunt multiple și le-am enumerat în postări anterioare. Tocmai de aceea, prefer să consum avocado cât mai des!

[bctt tweet=”Salată Avocado Cu Roșii, Ridichii, Măsline”]

Cei care mănâncă în mod regulat avocado vor fi feriți de atac cerebral datorită reglării presiunii sângelui, contribuie la întărirea oaselor și asigură întărirea suprafeței dinților, are efect în stoparea mirosului neplăcut al gurii, contribuie la întărirea sistemului nervos și stimularea sistemului imunitar, ajută la eliminarea stresului și ameliorarea unor probleme sexuale precum infertilitate ori impotența. 

Read more…

Cum Împrospătezi O Banană Într-o Oră

Pun pariu că și vouă vă dau de furcă bananele care se înnegresc imediat și care te fac să nu le mai mănânci.

Bananele conțin trei zaharuri naturale – sucroza, fructoza și glucoza, combinate cu fibre. Tocmai de aceea, o banană îți poate oferi o explozie de energie. De altfel, cercetătorii au confirmat că bananele sunt mai puternice decât băuturile energizante. Un singur fruct este suficient ca să ai energie pentru un antrenament de 90 minute. Nu e de mirare căeste preferatul sportivilor.

[bctt tweet=”Cum Împrospătezi O Banană Într-o Oră”]

Read more…

Știai Că… Poți Consuma Sâmburele De Avocado?

Despre avocado am tot vorbit și v-am prezentat nenumărate informații, rețete și cât de benefic pentru sănătate este. Dar știați că inclusiv sâmburele de avocado poate fi consumat?

Ba, mai mult… se pare că sâmburele de avocado are chiar mai multe proprietăți nutritive decât fructul, în sine!

Sâmburele de avocado conține 70% din întreaga cantitate de antioxidanți a fructului, în timp ce pulpa și coaja conțin doar 30%!

[bctt tweet=”Știai Că… Poți Consuma Sâmburele De Avocado?”]

Read more…

Salată De Crudități Cu Maioneză De Post În 5 Pași

Când dorești ceva răcoritor, energizant, sănătos și rapid, recomand o salată de crudități cu maioneză de post.

Pentru a pregăti această salată rapidă ai nevoie de maxim 20 minute, timp necesar pentru a pregăti o cină rapidă, sănătoasă și ușoară, pentru întreaga familie.

Read more…

Mic Dejun Rapid Cu Avocado

Avocado este unul din fructele mele preferate, tocmai de aceea l-am folosit în nenumărate combinații și salate, majoritatea postate aici.

Avocado e un fruct ce conţine mai mulţi nutrienţi decât oricare altul (adică vitamine, cum ar fi vitaminele: A, D, K, C şi E, fibre, potasiu, niacină, riboflavină, acid pantoteic), grăsimi mononesaturate, adică grăsimi bune, care ne ajută să scăpăm de colesterolul rău.

[bctt tweet=”Mic Dejun Rapid Cu Avocado”]

Read more…

Rețete și remedii din natură

Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai mult

Acest site folosește cookie-uri pentru a oferi servicii, pentru a personaliza anunțuri și pentru a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.

Închide