Cu ce să înlocuiești carnea?

Mă declar o carnivoră înrăită. Nu există zi fără carne așa că numai eu știu ce greu e atunci când trebuie să petrec o zi fără să gust măcar o bucățică de carne.

Însă știu la fel de bine că organismul poate ajunge la un stadiu de suprasaturație și că din când în când este indicat ca acesta să treacă printr-o perioadă de dezintoxicare. Și cum suntem deja în Postul Mare, cred că nu poate există un moment mai bun.

Dar cu ce înlocuiești carnea, bat-o vina?

Tudor Mateescu aici. Hai in comunitatea Naturolog.

4 Retete Naturale: Superbe si Gratuite!

Reteta 1 o primesti instant, dupa ce ai completat formularul de mai jos.

Soia – e deja bine cunoscută în toată lumea. Este considerată de mulți un adevărat miracol ce poate vindeca boli precum cancerul, dezechilibrul hormonal sau bolile de inimă. Desigur, asta în contextul în care este crescută și preparată corect. Astăzi ea poate fi găsită în comerț sub formă de salam, lapte, brânză, cremă și multe alte variații. Cel mai mare defect al său este că în același timp ea conține și foarte mulți aditivi ce devin periculoși pentru sănătate. Consumată cu regularitate soia poate ajuta ficatul și tubul digestiv, poate regla colesterolul din sânge și poate lupta cu succes împotriva bolilor canceroase.

soia-carne
Sursa foto: realitatea.net

Quinoa – mititica asta vine de departe, de prin America de Sud când incașii o consumau ca aliment de bază. Acum ea este în trend și este recomandată cu precădere copiilor. Boabele de quinoa conțin calciu, magneziu, fier, vitamina B dar și fibre alimentare. Poate fi folosită atât în alimentația copiilor cât și a adulților (în orez, supe, piureuri, etc.). Quinoa poate fi regăsită sub trei forme (albă, roșie și neagră) și se recomandă spălarea ei înainte de utilizare pentru a înlătura substanțele amare ce pot afecta gustul rețetei.

quinoa
Photo source: topics.nytimes.com

Ciupercile – aceste minunății conțin apă, săruri minerale și multe proteine (majoritatea sunt asemănătoare celor din carne). Un alt element extrem de interesant este faptul că un kilogram de ciuperci conține de două ori mai multe albumine decât carnea și de 11 ori mai multe decât laptele. Totodată ciupercile sunt “foarte pricepute” la stimularea sistemului imunitar, creșterea aportului de vitamină D precum și la accelerarea metabolismului.

ciuperci-carne
Sursa foto: revistafelicia.ro

Așadar, cu ce înlocuim carnea weekendul acesta?

Ți-a plăcut articolul?
The following two tabs change content below.
Mihaela Turcu
Pasionată de natură, mâncare vegană, rețete și remedii naturiste. --> Abonează-te gratuit la newsletter (apasă aici) pentru a păstra legătura!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *