5 metode care îți întăresc sistemul imunitar

 Un singur lucru se poate spune despre vremea de afară: te scoate din minți! Azi e cald, mâine e frig, azi e vânt, mâine plouă și e puțin soare. Surprizele se țin lanț!

Pentru a evita răcelile sau gripele trebuie să reții că prevenția e mult mai importantă decât tratamentul. Întărirea sistemului imunitar este esențială pentru un organism ce poate lupta cu succes împotriva răcelilor și bolilor. Dar cum poți să îți întărești sistemul imunitar într-un mod natural? Tu știi?

5 metode care îți întăresc sistemul imunitar

Tudor Mateescu aici. Hai in comunitatea Naturolog.

4 Retete Naturale: Superbe si Gratuite!

Reteta 1 o primesti instant, dupa ce ai completat formularul de mai jos.

sistem-imunitar
Sursa foto: artasanatatii.ro

1. Echinacea – cea mai bună plantă pentru sistemul tău imunitar. Testată și verificată! Numeroase studii au dovedit că echinacea poate stimula producția de globule albe și cea de interferon. Alte efecte benefice sunt acțiunile antiinflamatorii, inhibarea hialuronidazei și lupta împotriva virusurilor și bacteriilor.

Cum se administrează: poți lua echinacea că tinctură (3-4 lingurițe/zi), pulbere (3 comprimate/zi) sau ulei (2 capsule/zi). Se urmează o cură de 30 de zile, echinacea putând fi combinată cu vitamina C și zinc.

2. Propolis – și propolisul este un aliat de nădejde în lupta împotriva răcelilor sau infecțiilor. Studiile efectuate au arătat că acesta luptă împotriva a aproximativ 30 de tipuri de virusuri, 21 de tipuri de bacterii și 9 specii de ciuperci. Acesta are proprietăți curative, profilactice, antivirale, antibacteriene și detoxifiante.

Cum se administrează: tinctura se ia de 3 ori pe zi (30 picături) iar capsulele se iau câte 3/zi.

3. Cătina – fructele de cătină au devenit un remediu naturist foarte popular în toată lumea. Ele conțin polivitamine naturale, cantități uriașe de vitamina C, vitamina A și betacaroten. Această combinație inedită de antioxidanți este eficientă pentru îndepărtarea răcelilor și întărirea sistemului imunitar în special în timpul iernii.

catina
Photo source: agroromania.manager.ro

Cum se administrează: sub formă de suc (cură de o luna- 1 pahar/zi), pulbere (3 lingurițe/zi), sau ulei (30 picături/zi timp de 14 zile).

4. Măceșe – la fel ca și cătina, măceșele conțin cantități industriale de vitamina C (chiar de 15 ori mai mari decât lămâile). Se recomandă culegerea lor după prima brumă, pentru că atunci au un gust mai dulce. Pe lângă vitamina C, macesele  conțin și vitaminele A, E, B și K, precum și minerale și nutrienți (seleniu, calciu, fier, magneziu, potasiu și fosfor). Se spală și se lasă la uscat putând fi folosite apoi pentru ceai, vinuri sau sosuri.

Cum se administrează: sub formă de pulbere (3 ori/zi), macerat (2 căni pe zi) sau tinctură (30 de picături/zi).

5. Arnica – la fel ca și plantele menționate anterior, arnica este o plantă care are beneficii pozitive asupra organismului, protejând căile respiratorii, precum și sănătatea gâtului. Aceasta poate fi folosită și extern îmbunătățind circulația sângelui.

Cum se administrează: sub formă de tinctură (30 picături de 3 ori/zi).

Aceste metode naturiste te pot ajuta să îți întărești imunitatea organismului și te pot proteja de bătăile de cap ce vin odată cu vremea racoroasă.

Ți-a plăcut articolul?
The following two tabs change content below.
Mihaela Turcu
Pasionată de natură, mâncare vegană, rețete și remedii naturiste. --> Abonează-te gratuit la newsletter (apasă aici) pentru a păstra legătura!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *