aciditate-remedii

Cum să mănânci sănătos în timp ce călătoreşti?

Mănânci sănătos, crești frumos, sau Mănânci sănătos, călălorești frumos!

Să călătoreşti înseamnă să trăieşti liber! Să fii mereu pe drumuri, să vizitezi locuri incredibile şi să descoperi culturi noi înseamnă să experimentezi ceva inedit! Dar cum toată lumea ştie foarte bine, în timp ce călătoreşti nu poţi mânca sănătos. Câteodată eşti prea obosit să cauţi o mâncare sănătoasă sau se întâmplă să nu ai banii necesari. Aşa că alegi să mănânci la fast food-uri care promit să-ţi hrănească stomacul înfometat însă nu promit să te susţină atunci când nivelul colesterolului îţi creează probleme.

alimente-antistres

Şi atunci ce alternativă sănătoasă poţi alege când eşti pe drum şi vrei să mănânci ceva care să-ţi menţină glicemia la limitele normale? Dacă vei continuă să citeşti vei descoperi câteva secrete care te vor ajută să mănânci sănătos în timp ce călătoreşti.

Sfaturi pentru a mânca sănătos când călătoreşti:

1. Unde te opreşti? Câteodată nu ai altă opţiune decât să te opreşti la un fast-food. Aşa că te opreşti! Dar asta nu înseamnă că trebuie să alegi neapărat cea mai dăunătoare combinaţie de grăsimi şi zaharuri existentă acolo. Există fast-food-uri care servesc salate sau cărnuri slabe gătite fără grăsimi şi care îţi pot aduce aportul necesar de nutrienţi. Şi îţi ţin de foame mai mult de 20 de minute. Cu toate acestea dacă ai ocazia să treci pe la un aprozar nu ezită să intri şi să cumperi nuci, morcovi tăiaţi, fructe sau hummus.

Tudor Mateescu aici. Hai in comunitatea Naturolog.

4 Retete Naturale: Superbe si Gratuite!

Reteta 1 o primesti instant, dupa ce ai completat formularul de mai jos.

Pâine Cu Secară
Pâine Cu Secară

2. Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei – aşa că nu rata oportunitatea de a savura un mic dejun sănătos şi bogat. Asta înseamnă să alegi omletă în loc de clătite sau vafe, cafea şi ceai în loc de sucuri de fructe, cereal şi fructe în loc de brioşe. Majoritatea mâncărurilor interzise sunt pline de zaharuri rafinate şi grăsimi care nu îţi vor ţine stomacul plin pentru o lungă perioada de timp.

3. Mâncărurile care te fac să te simţi rău SUNT rele – cu toţii cunoaştem aceste mâncăruri. Le dorim atât de mult însă după ce le mâncăm ne simţim vinovaţi. E uşor să cazi în tentaţie în special când călătoreşti. Din acest motiv e important să eviţi sucurile carbogazoase, sucurile de fructe, gustările dulci, mâncarea prăjită, îndulcitorii, margarina, untul de arahide, alcoolul, etc.

bea-apa

4. Bea multă apă – dezavantajul acestui sfat este că vei merge foarte des la baie. Însă, în acelaşi timp vei elimina toxinele, vei mânca mai puţin şi îţi vei menţine pielea tânăra şi curată. Totodată, apă este un aliat de nădejde împotriva arsurilor solare, poftelor de mâncare nesănătoasă sau simptomelor asociate cu schimbarea fusului orar.

5. Sună în avans – dacă vei călători cu avionul poţi sună la compania aeriană să întrebi ce tip de meniu oferă. Majoritatea companiilor aeriene oferă mese gătite cu cantităţi reduse de sodiu şi grăsimi, fără gluten, vegetariene, etc. Iar dacă nu eşti un fan al mâncării din avioane îţi poţi găti singur mâncarea. Fără probleme!

6. Pregăteşte-te! Dacă ştii că vei călători prin locuri în care mâncarea sănătoasă e greu de găsit atunci pregăteşte-te de acasă. Fructele uscate, sandvişurile de curcan sau bucăţile de legume crude sunt opţiuni excelente în acest caz.

Voi ce sfaturi puteţi împărtăşi cu noi? Cum va asiguraţi că veţi mânca sănătos atunci când călătoriţi?

Nu uita: Mănânci sănătos, călălorești frumos!
Ți-a plăcut articolul?
The following two tabs change content below.
Pasionată de natură, mâncare vegană, rețete și remedii naturiste. --> Abonează-te gratuit la newsletter (apasă aici) pentru a păstra legătura! Autor al cărții Rețete Alese Pe Îndelete Culese

Latest posts by Daniela Rusu (see all)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *