avocado

5 Motive Sa Mănânci Avocado Zilnic

Cultura avocadoului e înca nouă în România, însă, încetul cu încetul lucrurile par să se îmbunătățească în favoarea acestui fruct miraculos. Foarte mulți specialiști recomandă consumul acestui fruct datorită calităților sale excepționale. Vrei să afli care sunt?

  1. Nu îngrașă

Prima întrebare când vine vorba de o mâncare nouă este dacă îngrașă sau nu. În cazul fructului de avocado poți sta liniștit: nu îngrașă, în schimb este o sursă excelentă de grăsimi monosaturate care au grijă de sănătatea inimii.

În plus, aceste grăsimi ajută la potolirea foamei inducând mai repede senzația de sațietate. Câteva feliuțe de avocado pe zi te pot ajuta să scapi de foamea chinuitoare ce nu îți dă pace, uneori.

Se curăță avocado și se adaugă conținutul în vasul pentru blender.
Se curăță avocado și se adaugă conținutul în vasul pentru blender.

2. Este un fruct cremos și delicios

Tudor Mateescu aici. Hai in comunitatea Naturolog.

4 Retete Naturale: Superbe si Gratuite!

Reteta 1 o primesti instant, dupa ce ai completat formularul de mai jos.

Avocado este o adevarată bombă de energie. Pe lângă grăsimile monosaturate menționate anterior, fructul mai conține și alți nutrienți benefici pentru organism: proteine, 18 aminoacizi esențiali, fibre solubile, carotenoizi, acizi omega-3 și un complex de vitamina B, E și K.

3. Ajută pe termen lung

În afară de senzația de sațietate pe care o oferă și de nutrienții pe care corpul îi primește, avocado mai oferă și protecția necesară împotriva bolilor de inimă, diabetului, cancerului sau bolilor neurologice.

Totodată, nutrienții, grăsimile și fibra din avocado pot ajuta la scăderea nivelului de colesterol rău și pot crește nivelul colesterolului bun, reglând zahărul din sânge și diminuând inflamațiile din creier și din organism.

4. Se poate combina ușor cu alte mâncăruri

Datorită interiorului cremos și savorii speciale, avocado se poate combina foarte ușor cu alte tipuri de mâncăruri. Studiile arată că avocado poate sprijini absorbția de carotinoizi, acele substanțe găsite în legumele și fructele portocalii ce protejează împotriva cancerului.

Cum poți face asta?

Combină avocado cu un ou fiert și o felie de pâine prăjita la micul dejun.

Aruncă în blender avocado, suc de lămâie, apă, oțet, condimente și fă un dressing extraordinar pentru carnea de pui sau pește.

Adaugă jumătate de avocado salatei servite la pranz și lasă deoparte maioneza. Vei uita de foame până la cină.

Învață-i de mici pe copii să mănânce sănătos. Pisează în mâncarea lor puțin avocado și fructe și învață-i să consume alimente bune pentru sănătatea lor.

Vezi și alte rețete pe bază de avocado:

5. Alege înțelept

Toți cei care sunt fani avocado știu ce înseamnă să ai noroc atunci când alegi un avocado. Cel mai bun sfat este să alegi câteva fructe de avocado crude. Pune-le într-o pungă de hârtie cu un măr sau cu o banană. În timp, fructele vor elimina niște gaze ce vor grăbi procesul de coacere. Și fructele vor fi numai bune de mâncat.

Ce mai aștepți? Dă o fugă la supermarket și cumpără un avocado! Pentru sănătatea ta!

Ți-a plăcut articolul?
The following two tabs change content below.
Mihaela Turcu
Pasionată de natură, mâncare vegană, rețete și remedii naturiste. --> Abonează-te gratuit la newsletter (apasă aici) pentru a păstra legătura!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *